sobota, 11 kwietnia 2015

Paper Roses

Witajcie :)
Czas Komunii i Konfirmacji nadchodzi wielkimi krokami...
Dla Digital Paper by Janet przygotowałam dziś karteczkę z okazji Konfirmacji
 z delikatnych papierów w róże
a w centralnym miejscu umieściłam idealną na taką okazję grafikę z kielichem :)
 

 
Angina skutecznie uniemożliwia mi pracę ale jak tylko się skończy...to wrócę z kolejnymi inspiracjami komunijno - konfirmacyjnymi :)
Tymczasem pięknego weekendu i zdrówka Wam życzę :) 

Pozdrawiam,
Becia

10 komentarzy:

  1. Piekna, delikatna praca. Ja również życzę dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna :) Śliczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze poczucie estetyki na wysokim poziomie, cudowna kartka Beciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny blog, świetne prace :) Aż dziwne, że nigdy tu nie byłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń