czwartek, 16 lipca 2015

Podziękowania dla rodziców

Miałam przyjemność znów współpracować ze wspaniałą osóbką jaką jest Oliwka.
Oliwia Art Deco tworzy piękne rzeczy z masy i zgodziła się już po raz kolejny
 przygotować dla mnie te słodkie pareczki do boxów.
 Do Oliwki zapraszam tutaj oliwiaart.blogspot.com,

a teraz moje pudełka, w których dumnie stoją Oliwkowe parki 
a całość delikatnie powita w najnowszych papierkach UHK Gallery








Dziękuję Oliwce za współpracę - mam nadzieję, że będzie ciąg dalszy ;), dziękuję również
przesympatycznej parze młodej Eli i Darkowi oraz Wam, że jesteście i wspieracie efekty mojej pasji.

Życzę Wam pięknego, słonecznego dnia,

Becia

4 komentarze:

  1. piękne podziękowania !
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one są śliczne. Świetny pomysł! :)
    Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Figurki są świetne, ale najbardziej podoba mi się pomysł na pudełka dla boxów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe,urocze i od serca! Uściski

    OdpowiedzUsuń