poniedziałek, 20 maja 2013

pozlotowo...

W sobotę w Cieszynie odbył się II Południowy Zlot Scrapowy, było wspaniale! 
Prawdziwa uczta dla kochających scrapbooking, nie mogło mnie zabraknąć :) 
Wśród ogromu atrakcji były również konkursy,
 w jednym z nich udało mi się zdobyć pierwszą nagrodę :DDD
Chwalę się!!! Tak, bo wielką radość sprawiła mi nagroda z http://13arts.pl/

Media wciągają mnie coraz bardziej :))) 
A dzięki wspaniałemu pokazowi Ayeedy na Zlocie gdzie można było wypróbować wszystkiego zachciałam mieć więcej i więcej ;)
 Teraz media coraz częściej będą pojawiać się w moich pracach :)

To praca konkursowa, w której wykorzystałam mgiełki, tusze, gesso i cracle :)




Bardzo dziękuję wszystkim, z którymi mogłam się przywitać i spędzić ten dzień :)

Pozdrawiam ciepło,
Becia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz