sobota, 30 listopada 2013

męski pieczarkowy...

obiecałam ostatnio pieczarki i sowy ale niestety pojechały bez zdjęcia :(
były to podziękowania dla nauczycieli ale zdjęć najnormalniej w świecie zapomniałam zrobić,
 cóż nie pierwszy i nie ostatni raz pewnie ...
ale z pieczarkowych papierków chcę pokazać komplecik - pudełko na prezent i kartkę 
w pudełku będzie poducha od Gosi




 
robiąc kartkę "koszulę" wzorowałam się na pięknych pracach Betik
oczywiście daleko mi do mistrzyni ale może kiedyś...

 pozdrawiam cieplutko,

Becia

8 komentarzy:

  1. Ten krawiacik, guziczki, wszystko piękne. Kolory takie stonowane, elegancja sama w sobie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i ze smakiem...ale sówek nie wybaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu, a sówek ja sama sobie nie mogę wybaczyć ;)))

      Usuń
  3. WOW, prawdziwy wypas, krawacik, guziczki, nic dodac, nic ujac.GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow , ... super komplet

    OdpowiedzUsuń