piątek, 7 sierpnia 2015

album z kopert

Dziś albumik, którego nauczyłam się od Moni - mistrzyni albumów!
Bardzo spodobał mi się ponieważ robi się go bardzo przyjemnie, 
można użyć całej masy przeróżnych dodatków, stempelków i tuszu :)
 A przede wszystkim ma mnóstwo kieszonek, do których można schować pamiątki
 więc nadaje się idealnie na pamiątkowy z wycieczki czy wakacji :)

Ten zrobiłam dla mojej przyjaciółki na pamiątkę wakacji na Mazurach
w całości wykonany z papierów Uhk Gallery Paris








a już niebawem zrobi się u mnie baaardzo turkusowo 
za sprawą nowych papierów z TricksArt, które na dniach pojawią się w sklepie
A tym czasem zapraszam na facebookowe candy gdzie mozna te właśnie papierki wygrać :) 

pozdrawiam cieplutko,
Becia

10 komentarzy:

  1. Wspaniały album i tyle kieszonek super dobrałaś dodatki i ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka zapowiadała piękny środek i muszę przyznać, że nie zawiodłam się. Jest fantastyczny, aż sama nabrałam ochoty na jakiś album ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poproszę kursik...album rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalny album! dołączam się do propozycji Artizy dotyczącą kursu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny, ile schowków, niezwykła praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! I dołączam do komentarzy wyżej - też jestem chętna na kursik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za tyle ciepłych słów :)
    W odpowiedzi na Wasze prośby podaję link do kursiku Moni na taki właśnie albumik, mój jest troszkę zmodyfikowany wg własnych potrzeb ale ogólnie tak właśnie robiłam ;)
    http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.cz/2015/08/kurs-na-album.html

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo bardzo mi sie podoba - sama moglabym taki posiadac
    rewelka

    OdpowiedzUsuń